شارك مع اصدقائك

03 يناير 2011

برنامج مصر النهاردة بث مباشر و يوتيوب حلقة الاثنين 3/1/2011

برنامج مصر النهاردة بث مباشر و يوتيوب حلقة الاثنين 3/1/2011

نلتقى اليوم فى تمام الساعة التاسعة مساءا

بتوقيت القاهرة

مع البرنامج الغنى عن التعريف "مصر النهاردة"



بث مباشر من الفضائية المصرية


او القناة الثانية



Watch live video from خالد عامر on Justin.tv


مصر النهاردة مقدمة الحلقة

مقدمة الحلقة مع الاستاذ خيرى رمضان




مصر النهاردة ولقاء مع اللواء محمود خلف


لقاء مع اللواء محمود خلف عضو المجلس المصرى للشئون الخارجية


ج1




ج2





مصر النهاردة ولقاء مع الدكتور عمرو الشوبكى

لقاء مع الدكتور عمرو الشوبكى خبير الحركات الاسلامية بمركز الدراسات الاستراتيجية

ج1





ج2




مصر النهاردة ولقاء مع اصدقاء مسلمين ومسيحيين

ج1




ج2




مصر النهاردة فرقة انا مصرى ( ترنيمة وانشاد صوفي)

فرقة انا مصرى وترنيمة سامحنى لو رفضتك وانشاد صوفي يا مجيب السائلين


ج1



ج2(





يا مصر حني علي)





فرقة انا مصرى واغنية حتتنا



فرقة انا مصرى واغنية احنا لسه بشر



فرقة انا مصرى واغنية انا مصرى


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق