شارك مع اصدقائك

13 ديسمبر 2012

برنامج ازى الصحة حلقة الاربعاء 12 ديسمبر 2012 من قناة النهار يوتيوب كاملة ضيف الحلقة الدكتور سراح منير زيان . استشاري جراحة التجميل .. وهنتكلم عن موضوع يهم المرأة دائما المرأة بتدور على الجمال والجسم المناسب , ويمكن المرأة بتمر بمراحل في حياتها ممكن تساعد على شكل جسمها يتغير مثل مرحلة البلوغ والولادة ممكن تأثر على الجسم العام والخارجي , وهنتكلم عن الجديد في تنسيق القوام . ونعرف ما هو تنسيق القوام ؟



نشاهد اليوم برنامج ازى الصحة

و هو برنامج طبى يذاع على قناة النهار
شارك الخبر مع اصدقائك على الفيس بوك و تويتر و جوجل +1 من اعلى الصفحة

و لنبدأ مع تمنياتى بمشاهدة ممتعة

برنامج ازى الصحة حلقة الاربعاء 12 ديسمبر 2012 من قناة النهار يوتيوب كاملة



إزي الصحة: الجديد في تنسيق القوام

ضيف الحلقة الدكتور سراح منير زيان . استشاري جراحة التجميل .. وهنتكلم عن موضوع يهم المرأة دائما المرأة بتدور على الجمال والجسم المناسب , ويمكن المرأة بتمر بمراحل في حياتها ممكن تساعد على شكل جسمها يتغير مثل مرحلة البلوغ والولادة ممكن تأثر على الجسم العام والخارجي , وهنتكلم عن الجديد في تنسيق القوام . ونعرف ما هو تنسيق القوام ؟



إزي الصحة: إزالة الشعر الزائد

ضيف الحلقة الدكتورة فاطمة الشيش. استشاري جلدية وليزر .. هنتكلم عن موضوع يهم المرأة ويهم البنت ويمكن كتير عارفين إن مشكلة الشعر الزائد أو تساقط الشعر النهاردة هنحاول نقدم حلول الطبية والعلاجية السلمية من خلالها نعرف ما هو الصح بشكل علاجي ودوائي مع مشكلة الشعر الزائد وتساقط الشعر




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق